wydatków na jedzenie
Segmentacja konsumentów (NOWOŚĆ!) korzystających z gastronomii oraz szczegółowy opis 3 największych segmentów w zakresie:
*-
typy odwiedzanych lokali, częstotliwość i okazje korzystania z usług
gastronomicznych, kryteria wyboru lokalu, struktura wydatków na
jedzenie poza domem, * korzystania z usług take-away; * zamawiania
posiłków przez telefon / Internet; * profil „heavy", „medium" oraz
„light" user'ów punktów gastronomicznych w oparciu o segmenty Roper
Consumer Styles.
stylu życia (zainteresowania, sposób spędzania wolnego czasu, wyznawane
wartości, model konsumpcji); * demografii (klienci i nie-klienci rynku
gastronomicznego); * zachowań związanych z korzystaniem z gastronomii
Informacje na temat raportu: Magdalena Rosa, tel. 022 434-14-76, email: magdalena.rosa@gfk.com
Źródło: GfK Polonia Sp. z o.o., dokument online: